Users online: 61 |   | INTRO

Jesteś niezalogowany. Zaloguj się by dodać wpis
morgoth (2787)
1007218, 2018-08-14 16:32:12
(Keszu) - @1007217
Prawda. Operował glównie w rejonie dziury.
morgoth (2786)
1007199, 2018-08-14 15:18:24
(Maslak) - @1007197
Prpblem w tym, ze moja firma zaplaci i wiecej niz normalna stawka tylko ze konkretnych ludzi brak.
Juniorow mam, ale co mi po juniorach jak nie znajde seniora co ich bedzie uczyl i za twarz trzymal zeby w gry nie grali w pracy...
morgoth (2785)
1007175, 2018-08-14 14:46:33
(Hank) - @1007144
No pacz, a ja mam problem zeby zatrudnic java devow za 15k netto.
Podeslij mi takich za 8, biere hurtem :-)
I tu nie chodzi o wawe, podobna sytuacja jest w krakowie, poznaniu czy wrocku. Lodz w mniejszym stopniu ale powoli tez.
morgoth (2784)
1007136, 2018-08-14 11:50:31
(Maslak) - @1007134
Masz problem z dobrymi zarobkami w wawie? Pisz do mnie, chetnie zarobie z 5k za polecenie kogos nowego ;-)
morgoth (2783)
1007135, 2018-08-14 11:49:14
(Maslak) - @1007127
Sytuacja na rynku jest taka, ze w wiekszych miastach dostac 15k netto to zaden problem.
Analityk, dobry programista czy pm wyciagna i 25k.
Na rynku nie ma ludzi, nawet UA rzuca juz takimi stawkami.
Pakiety relokacyjne to tez standard. Srednio raz w tyg mam telefon z jakuegos huba typu sii, 7n, itkontralt z propozycja przeprowadzki do Wrocka, Krakowa itp. Oczywiscie zapewnione przez rok mieszkanie dla rodziny + dodatkowa kasa. Ostatnio nawet mowili ze zonie robote pd reki zalatwia jesli sie zdecydujemy ;-)
Administratorzy w software housach tez sie cenia.
Moim zdaniem, z obserwacji srodowiska i znajomych ze studiow, narzekaja tylko ci, co nie mogli zdecydowac sie na jakas specjalizacje i koncentrowali sie na wszystkim po trochu. Odkurzaja teraz stare delle w urzedach (bez obrazy oczywiscie).


morgoth (2782)
1006810, 2018-08-11 06:39:53
(Sloik smalcu) - @1006809
Nono, tylko se kolana kupi od ruskich na rynku.
A w styczniu załatwi nam swojego przyrodniego brata na kilka miesiecy...
morgoth (2781)
1006719, 2018-08-10 13:48:52
(WTF) - @1006718
Tak. I to podwójny Dacia i Q (Neal wybrał ligę w Kosowie).
morgoth (2780)
1006700, 2018-08-10 11:30:02
(Joe) - @1006698
Dacia byłaby idealna, bo 40 minut ogarnialibysmy na pozycji 1.
Ale to nierealne.
morgoth (2779)
1006697, 2018-08-10 11:20:03
(Joe) - @1006696
jakościowo skład wygląda lepiej niż rok temu (przez wzmocnieniami)
ale możliwości rotacji mam w tej chwili niestety duuuzo mniejsze
morgoth (2778)
1006693, 2018-08-10 11:12:01
(Joe) - @1006681
tu nie chodzi o to ze nie damy rade ogarnac 80 minut Polakami, tylko o to, że mamy ich na takich pozycjach, że ogarniając te 80 minut będziemy zabierac minuty naszym kozakom.
Ale to tez nie do konca tak jest, bo tylko Igor wie, jak bedzie chcial to poustawiac i jak rotowac. Ogromna zaleta skladu jest uniwersalnosc zawodnikow i tu jest nasza szansa.
morgoth (2777)
1006687, 2018-08-10 10:52:32
(knightrider) - @1006684
no wiesz, mielismy przeciez kase na Gary Neala ;-)
morgoth (2776)
1006666, 2018-08-10 09:55:37
(knightrider) - @1006661
a dlaczego nie Gortat? Miałby blisko do Łodzi.
morgoth (2775)
1006604, 2018-08-09 22:21:36
(knightrider) - @1006601
dej no spokój, ileż można...
morgoth (2774)
1006416, 2018-08-09 16:53:53
eeee tam, jakis hydraulik, wolałem Neala... ;p
morgoth (2773)
1006412, 2018-08-09 16:50:39
Dede dodaje, usuwa wpisy na tt, co tu sie odanwilowuje?
morgoth (2772)
1006113, 2018-08-08 17:03:05
morgoth (2771)
1006093, 2018-08-08 16:00:44
(Arkenson) - @1006091
twitter rzuca pierdami i potem sie chichrze z ukrycia z podjaranych Kujawiaków.
morgoth (2770)
1006075, 2018-08-08 15:14:08
(Arkenson) - @1006074
Neal ma podobno zgagę i chce się u nas odbudować za 6k $.
Przekonała go ponadto możliwość gry z mistrzem dywizji B U20 i 3h strzelenia z łuku z Igorem (strzałki ma już obcykane).
morgoth (2769)
1006072, 2018-08-08 14:53:31
(Andrzej_Z) - @1006068
nie ma dobrej rady na pozbycie się kobiecych fochów, ale możesz zacząć od pojechania na ryby.
morgoth (2768)
1006056, 2018-08-08 14:03:22
Po prostu Igor powiedział, że chce przechwytów i oni mu te przechwyty dali.
morgoth (2767)
1005957, 2018-08-08 08:49:17
Wolverine
morgoth (2766)
1005925, 2018-08-08 01:17:10
Czy wiecie, że Quinton Hosley zamordował Stelmet, a Jankes w to nie wierzy?

hue hue hue
morgoth (2765)
1005741, 2018-08-07 09:06:47
(Phil) - @1005738
napisz mi plz jakis kontakt do siebie na a2a2@10g.pl, tx.
morgoth (2764)
1005654, 2018-08-06 21:03:53
(Phil) - @1005563
Ale trzeba chodzic, czy tylko sie zapisac?
morgoth (2763)
1005581, 2018-08-06 16:17:42
(pit7 - @1005580
wUacha! czemu jeszcze nie skonczone? tyle kasy dalim...

#gdziemojmejl #dziemojmejl #gdziemojmejl
morgoth (2762)
1005461, 2018-08-05 23:13:23
*** brukiew *** brukiew ***
morgoth (2761)
1005339, 2018-08-05 02:20:07
*** rabarbar *** rabarbar ***
morgoth (2760)
1004343, 2018-07-31 19:23:24
dmx, JE ks. Biskupie dziękuję, dokładnie o niego mi chodxiło
morgoth (2759)
1004316, 2018-07-31 17:35:21
Szukam nazwiska Amerykańca, który grał bodajże w Ostrowie, w latach 90tych - był centrem, ale miał ok 196-198cm (niewiele wyższy od Griszczuka), ale był misiowaty (w sensie przykoksowany a nie tłusty) i zbierał po kilkanaście piłek na mecz.
Coś mi mówi, że miał krótkie nazwisko i chyba zaczynało się na S.
Pamięta ktoś?
morgoth (2758)
1004005, 2018-07-29 13:15:33
Kuźwa następny zagrał Last Song :-(
morgoth (2757)
1003862, 2018-07-28 16:58:21
(pawlo.wlo) - @1003859
Który z Was jest kobietą?
morgoth (2756)
1003813, 2018-07-28 12:41:02
(kolgejt) - @1003808
Ja slyszalem ze to on podposiedzial IM: We wanna iść, a tez źle zrozumiał i tak wyszło.
morgoth (2755)
1003726, 2018-07-28 07:43:29
Czekam na wiatr, co rozgoni
Ciemne skłębione zasłony
Stanę wtedy na raz
Ze słońcem twarzą w twarz.

Dzisiaj nawet cykady brzmią inaczej :-(
morgoth (2754)
1003653, 2018-07-27 20:50:52
Poszlo, zostalo 59pln. Dede liderze, zamykaj :-p
morgoth (2753)
1002209, 2018-07-20 17:00:17
(kaz) - @1002201
Ależ wy bzdury wymyślacie żeby zabłysnąć. Prawda jest taka, że Misiek kupił końcówki drążka do swojego Matiza na allegro i chciał odebrać osobiście żeby zaoszczędzić na wysyłce, a Ivan dostał ponaglenie z biblioteki że przetrzymuje Kajko i Kokosza, musiał przyjechać oddać...
morgoth (2752)
1002181, 2018-07-20 14:54:10
(Maniulko) - @1002180
podobno zażyczył sobie Hummera w gazie i darmowych torebek w biedrze.
morgoth (2751)
1002179, 2018-07-20 14:52:10
Kto jest agentem Cela? Bo robi genialą robotę tym zamieszaniem ;-)))
morgoth (2750)
1001979, 2018-07-20 06:59:24
F5 :-)
morgoth (2749)
1001883, 2018-07-19 18:28:03
Lech chyba się naogladal mundialu i dogrywka z karnymi im się marzy.
morgoth (2748)
1001817, 2018-07-19 13:49:41
(knightrider) - @1001814
Również.
morgoth (2747)
1001793, 2018-07-19 12:49:39
(Vox) - @1001788
na stroju smojego zespołu liczą się dla mnie 2 napisy: Anwil i Włocławek.
Resztę, bez znaczenia czy to będzie Sprandi, Masita czy Luivitąąąą, mam głęboko w...
morgoth (2746)
1001786, 2018-07-19 12:37:52
(Vox) - @1001781
dajta spokój, to nie lata 90te, gdzie był szał na adasie, najeczki i riboki, a jedyny sklep z tego typu rzeczami to jakaś buda na Chopina (już nie pamiętam nazwy).
Teraz te wszystkie "markowe" rzeczy to zwykłe, pospolite ubranka z sieciówki, a zwracanie uwagi na to, że ktoś ma kappa a nie adidas to wyższy poziom januszowania.
morgoth (2745)
1001734, 2018-07-19 11:44:38
A se obejrze jak Q zabija Stelmet.
morgoth (2744)
1001723, 2018-07-19 10:54:49
(batigol) - @1001718
no właśnie, kompletnie mi z powodu jego zatrudnienia wszystko jedno. W ogóle nie zapadł mi niczym w pamięć ten chłopak. Ot, jeden z bandy młodzianów w Asseco, niezbyt się wyróżniający, potem ciężka kontuzja w Dąbrowie.
No ale sytuacja na rynku jest jaka jest, marudzić nie ma co, za to wspierać cza mocno.
Chętnie posypię głowę popiołem w czerwcu.
morgoth (2743)
1001695, 2018-07-19 10:04:27
Chyba nie muszę przypominać co dziś robimy? :-p
morgoth (2742)
1001385, 2018-07-18 06:41:02
(Sowasao) - @1001384
Ale dzisiaj to juz na bank, ci mowie!!!!!11jeden
:-p
morgoth (2741)
1001383, 2018-07-18 05:55:44
uwaga uwaga
dzisiaj od-świe-ża-my!
morgoth (2740)
1001375, 2018-07-17 22:22:38
(hande) - @1001369
potwierdzam :-p
kwakwakwa
morgoth (2739)
1001091, 2018-07-17 09:41:19
(komendant) - @1001090
Damir vel McKwacz vel milion innych nicków - dej se spokój, przecież wiadomo że tylko ja mam dostęp do info z klubu.
morgoth (2738)
1001065, 2018-07-17 00:33:31
Dzisiaj odswieżamy!
Dziś jest TEN dzień!
:-p
morgoth (2737)
1001019, 2018-07-16 14:45:08
(lipton) - @1001015
Ja dziś zaryzykowałem tutaj: @1000994
Jak sie uda to bede mogl wnukom pokazywac jakie to ja mialem kiedys wtyki w plk :-p
morgoth (2736)
1000994, 2018-07-16 13:07:30
Dzisiaj odswiezamy :-p
morgoth (2735)
1000957, 2018-07-15 23:55:47
(DeDe) - @1000955
przecie zolnierz juz od miesiaca podpisany.
Chyba ze chodzi o Majora Suchodolskiego z Bombasu...

https://www.youtube.com/watch?v=mZXMu0Puaus
morgoth (2734)
1000726, 2018-07-15 00:19:48
morgoth (2733)
1000724, 2018-07-15 00:07:56
(DeDe) - @1000722
cięzkostrawne te ogórki w tym roku. Jak dobrze, że niedługo urlop. Mam nadzieję że jak wrócę to będzie większość składu.
morgoth (2732)
1000723, 2018-07-15 00:06:25
(MK) - @1000721
nie da rady, on po zagramanicznemu to zna tylko "Inter" i "Marsze".
morgoth (2731)
1000718, 2018-07-14 23:30:19
(Vox) - @1000717
akurat Florencowi się chciało, ale może pozostali faktycznie mieli mniejszą tolerancję na bajki Januszka.
morgoth (2730)
1000716, 2018-07-14 23:27:19
haha, Florence chyba ma podobny problem do Gruchy )))))))

https://pbs.twimg.com/media/DiGHNPhWAAMMgKR.jpg
morgoth (2729)
1000693, 2018-07-14 19:03:50
(Biskup) - @1000691
błagam Cię, pamiętaj że to PLK.
morgoth (2728)
1000687, 2018-07-14 18:39:06
(Stavross) - @1000680
Ad7 no to po ptokach. Jak juz sobie zastrzegli takie prawo to pozamiatane.
Ad8 myk, zeby nie musiec splacic przed weryfikacja w plk. Powiedza ze sa w sporze, ktory musi rozstrzygnac sad i klepna im to na Ciolka.
morgoth (2727)
1000572, 2018-07-14 00:51:16
(DeDe) - @1000568
"killed" and add an unknown club, that's probably will add some competition

sie te kibole z tłitera nie znajo, przecie to marka nad marki, z szefem krupierem. Tylko przelewy coś nie domagają, ale to sie fixnie, jak BAT kaze.
morgoth (2726)
1000435, 2018-07-13 10:15:43
(mW) - @1000432
Ciekawe czy ten Starks wie, że pierwszy rok gra gratis ;-)
morgoth (2725)
1000429, 2018-07-13 10:08:07
(mW) - @1000427
Skończyła im się umowa w Netii i dostali telefon za złotówkę i 1 miesiąc gratis przy umowie na 3 lata?
morgoth (2724)
1000422, 2018-07-13 09:58:20
(wedel) - @1000411
zebys mi tam tylko nie znalazl jakich borowek czy innych borowikow na tej łączce...
morgoth (2723)
1000380, 2018-07-12 21:16:47
(DeDe) - @1000374
Reaktywował Suproligę. Będą tam grac z Idea Slaskiem :-p
morgoth (2722)
1000317, 2018-07-12 14:49:06
(DeDe) - @1000316
rozumiem, czyli nadal pierdololo bez konkretow
morgoth (2721)
1000315, 2018-07-12 14:34:45
(michlaz1) - @1000312
ktos podpisal? malo czasu, nie chce mi sie scrollowac brzytwy.
morgoth (2720)
1000110, 2018-07-11 18:08:29
(Loco) - @1000109
#metoo
morgoth (2719)
1000054, 2018-07-11 14:39:07
(civic) - @1000047
ja mu wybaczyłem, że nie oddał mi black boxa do C64.
morgoth (2718)
1000036, 2018-07-11 13:44:50
(GdyZgasnieSlonce) - @1000033
zupelnie inne czasy, teraz 90 baniek to nic szczegolnego, a granica 'psucia rynku' przesunieta tak daleko, że nie wiem czy ktokolwiek jej dosiegnie.
morgoth (2717)
1000021, 2018-07-11 12:26:38
(wedel) - @1000019
(RATM) - @1000018

hłe hłe hłe ;-)
morgoth (2716)
1000016, 2018-07-11 12:13:13
(RATM) - @1000014
a ja urlop wzialem w robocie zeby Dede wyprzedzic
echh, mialy byc wywiady, cipliderki, kwiaty, szampon...
Wszystko przez tego Lewandoskiego bo zglosil zespol do pucharow :-(
morgoth (2715)
1000012, 2018-07-11 12:05:17
(Alls) - @1000009
jest juz terminarz?
morgoth (2714)
1000000, 2018-07-11 11:56:40
milion
morgoth (2713)
999995, 2018-07-11 11:54:50
Wenecja, Ludwigsburg, Windawa
może być, sie pojedzie/poleci ;-)
morgoth (2712)
999891, 2018-07-10 22:23:00
Legia gromi Cork w 79 minucie :p
morgoth (2711)
999720, 2018-07-10 11:10:11
(zgred) - @999719
A są prysznice?
morgoth (2710)
999679, 2018-07-09 18:57:42
(Sofo) - @999675
To jest kuzwa mac skandal i trzeba o tym mowic glosno by te nasze nieroby ruszyly dupy!!!!!
Wszyscy sie zbroja, nawet Szczecin pidpisuje gwiazde, a my kuzwa ciagle nic!!!!!
Do roboty lenie!!!!!!!
morgoth (2709)
999592, 2018-07-09 10:59:01
(Koyret) - @999588
ja wlasnie pomidora na drugie śniadanie, polecam.
morgoth (2708)
999553, 2018-07-09 08:52:48
Przecie oni wszyscy juz dawno podpisali :p
morgoth (2707)
999544, 2018-07-09 08:32:10
(MiD) - @999542
Przecie on juz dawno podpisany :p
morgoth (2706)
999486, 2018-07-08 16:27:31
W międzyczasie polecam Sacred Games (zwłaszcza dla tych którzy czytali powieść).
A jutro Ostre przedmioty na HBO, też adaptacja kryminału autorki Zaginionej dziewczyny.
morgoth (2705)
999465, 2018-07-08 11:18:40
(bared) - @999454
Akurat Kamil to prywatnie też PiSior ;-)
morgoth (2704)
999032, 2018-07-06 08:25:48
(Dybek99) - @999031
Cza by pytać na Policji.
morgoth (2703)
999029, 2018-07-05 23:52:31
no faktycznie, chyba bym nie przeżył jakby na tym filmiku był taki np. Zivko Badzim.
morgoth (2702)
998915, 2018-07-05 11:48:16
(peter8 - @998912
Robert Bobroczky ;-P
morgoth (2701)
998855, 2018-07-05 09:09:33
(kolgejt) - @998853
Macho przemówił :-)))
Jakiś student psychologii mógłby niezła pracę napisać analizując wpisy użytkowników brzytwy ))
morgoth (2700)
998714, 2018-07-04 14:22:50
(Hormon) - @998712
dziś oglądałem już 2 razy ;-)
krzyk Jankesa "tróóóóóóóóójka" i AdRoma "Quinton Hosley zamordował Stelmet" to moje dzwonki w telefonie jak dzwoni Klient z ZG :-D
morgoth (2699)
998666, 2018-07-04 11:46:14
(hande) - @998664
wszyscy odeszli, nie ma nikogo porządnego do podpisania, kasy mało jak na wyobrażenia kibiców, inni mają mega składy, u nas będzie tylko Lampe, Kulig i na 99% Gortat.
morgoth (2698)
998611, 2018-07-03 22:58:23
Szkoda :-(
morgoth (2697)
998559, 2018-07-03 21:55:35
Jest jest jest!!!
morgoth (2696)
998465, 2018-07-03 15:05:48
(Dybek99) - @998463
Sulima
morgoth (2695)
998450, 2018-07-03 13:47:06
(peter8 - @998449
ło matko, na pewno Cel
czo to bedzie, czo to bedzie, czo to bedzie
ma ktoś Stoperan?
morgoth (2694)
998448, 2018-07-03 13:38:28
(wedel) - @998447
Tarpanem? :-DDDDD
haha, leżę i kwiczę
morgoth (2693)
998436, 2018-07-03 12:51:50
(wedel) - @998434
będzie gaz rozwoził?
morgoth (2691)
998350, 2018-07-02 23:17:33
(weedenowicz) - @998347
Malarz na bramkę.
morgoth (2690)
998339, 2018-07-02 21:55:26
Brawo Japońce, wielki szacunek!
A Belgia niech bije Brazylię!
morgoth (2689)
998310, 2018-07-02 21:10:13
haha, brawo Japonce!
morgoth (2688)
998149, 2018-07-02 13:07:35
Zalecam Stoperan.
morgoth (2687)
997630, 2018-06-29 20:19:27
Na czym polega upokorzenie Kuby przez Nawałkę?
[1] 2 3 4 . . . 4969

Redakcja informuje, że komentarze wyrażają opinię ich autorów i nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Regulamin serwisu
Aktualizacja serwisu : Stevedesign