Users online: 19 |   | INTRO
smb

Jesteś niezalogowany. Zaloguj się by dodać wpis
pit78 (176)
949632, 2017-11-30 12:23:59
Zenada i masakra z tymi Czarnymi.
Proponuje jeszcze rozszerzyc lige do 25 zespolow. Jak ktos wypadnie w trakcie sezonu to prawie nikt nie zauwazy
pit78 (175)
949503, 2017-11-27 19:03:48
Wojciech Krajewski w szykownej czerwonej marynarce Tylko za tych starych dobrych lat bronilo sie strefa
pit78 (174)
949495, 2017-11-27 17:14:41
(bared) - @949494
Kaminski?
pit78 (173)
949493, 2017-11-27 15:27:40
(DeDe) - @949479
oj tam oj tam... podkolorowalem moze troszke i pomarudzilem pod nosem
Jakby nie patrzyl dostalismy w trabe od na predce zebranej ekipy Litwy co jak i dla mnie jak i zapewne wielu innych zadnym zaskoczeniem nie bylo.
Nadal bede jednak sie upieral, ze z tych chlopakow da sie duzo wiecej ulepic niz to widac w tej chwili
pit78 (172)
949478, 2017-11-27 13:11:25
Nie mialem mozliwosci obejrzec meczu z Wegrami wiec nie mam porownania ale wczorajszy mecz jak juz wspominacie z 4tym garniturem Litwinow pokazal gdzie nasza koszykowka sie znajduje.
Kazdy kto czepia sie Laczki w tym meczu chyba go nie ogladal. Facet musial wstrzymywac ataki bo przyzwyczajony do gry Anwilu zapierniczal do przodu po czym... no wlasnie, co dalej skoro reszta za plecami zostaje?
Skutecznosc... no powalajaca. Nie wszystkie rzuty byly nieprzygotowane. Czesc poprostu nie wpadla. Tak bywa. Mnie bolaly bardziej glupie straty. Bolesnie glupie. To juz uwazam nie do konca za bledy zawodnikow, bo oczywiscie, ktos bezposrednio odpowiada za zle podanie i za wpadanie w sredniej nawet jakosci pulapki Litwinów kiedy to podwajali. Moim zdaniem tutaj wlasnie zawodzi trener ktory nie przygotrowal zespolu i mentalnie i zwyczajnie wychodzi na jaw pomyslu na zagrywki ktore nie sa rozpracowane przez przeciwnika w 3 sekundy. Rozsuniecie sie wszystkich na bok i zrobienie miejsca przy preferencjach i mozliwosciach Koszarka i Laczki to nie jest pomysl na zdobywanie punktow.
Na koniec tak jak juz wczesniej wspomnieliscie, Gielo, Kulig czy Ponitka... oni nie zapominaja w 2 dni jak sie gra w kosza. Maja jakas mysl trenerska ktora wykonuja... i tu sie wlasnie pojawia problem.
pit78 (171)
948994, 2017-11-22 19:02:04
(Raf1985) - @948990
Juz nawet wiem dlaczego!
17 marca - imieniny Sw Patryka, patrona Piwa.
aszzzzz to gadziny z PLK wykombinowaly
pit78 (170)
948989, 2017-11-22 18:34:41
wlasnie, wlasnie a jak wyglada okienko transferowe w tym roku? Do kiedy jest czas na poszukiwania? Bo jesli do konca listopada to tez zaczynam blagac o PG
pit78 (169)
948987, 2017-11-22 18:14:19
(wedel) - @948985
nikt mu tych zalet nie odbiera.
pit78 (168)
948986, 2017-11-22 18:12:16
(wedel) - @948982
lepsza trabka niz popcorn
pit78 (167)
948981, 2017-11-22 17:35:53
(knightrider) - @948979
Ja akurat nigdzie nie pisalem, ze Delas nie daje rady rozegrac tylko glosno mysle czy da rade pociagnac gre z mocniejszym zespolem na dluzszym dystansie np. jesli Laczka bedzie mial gorszy dzien.
Nie wydaje mi sie tez, ze chaos 3 i 4 kwarty to zasluga Kamila. Za to chyba slusznie slowa krytyki polecialy w calkiem inna strone.
Nie zauwazylem tez aby ktokolwiek zadal nowego PG. Raczej ostatnie wpisy byly wylacznie kwestia poboznych zyczen i ewentualnej milej niespodzianki gdyby tak sie stalo. Tez wole spokojnie poczekac na zawodnika z klasa niz kupowania kogokolwiek bo akurat sie trafi
pit78 (166)
948970, 2017-11-22 16:18:25
(malutky) - @948964
Zadne dobre wzmocnienie nie jest pozbawionie sensu moim zdaniem. Jesli kasa sie zgadza, pojawi sie dobry gracz to na co czekac?
(wedel) - @948962
Delas daje rade cos rozegrac, tylko kwestja kto do tej pory mu w tym przeszkadzal? Stanie na przeciwko jakiegos 'uprzykrzacza' i zamiast skladnych akcji bedziemy tracic czas na przeprowadzenie pilki przez polowe z piecioma podaniami zanim cokolwiek zacznie sie ukladac w ataku. Na kilka akcji do pomocy - super ma u mnie zielone swiatlo. Natomiast co sie stanie jesli Laczka zlapie dolek, tfu tfu... kontuzje? Z calym szacunkiem i sympatia do lubelskiego zespolu, przy potencjale Anwilu w tym roku to 3/4 PG z WLKA by sie sprawdzilo. Cytujac klasyka "Anwil musi kupic solidnego PG jesli chcemy zdobyc medal, kibice musza chodzic na mecze i kupowac duzo biletow zeby Prezes Lewandowski mial duzo pieniedzy na nowego zawodnika"
pit78 (165)
948955, 2017-11-22 14:06:11
(XXX) - @948953
Nie siejmy defektyzmu
pit78 (164)
948949, 2017-11-22 13:58:45
Byloby milo. Nic odkrywczego nie napisze, czekamy na odpowiedniego grajka zapewne ktory pojawi sie na rynku a im dluzej czekamy tym potencjalnie wiecej "oszczedzamy" co by wyskoczyc niespodzianie z jakims kozakiem.... i tej wersji bede sie trzymal do upadlego
pit78 (163)
948947, 2017-11-22 13:48:14
jasne, jasne! Nie marudze, nie stekam i nie placze aczkolwiek info (a nawet maly przeciek) o nowym PG absolutnie by mnie nie zmartwil
pit78 (162)
948945, 2017-11-22 13:38:15
Cwierkacz Anwilu tez moglby zaczac spiewac o nowym PG
pit78 (161)
945990, 2017-10-28 18:26:34
Szok! Wiecej niz jedno pytanie na konferencji
pit78 (160)
945927, 2017-10-28 15:48:48
Brawo brawo. Nawet Air cos rzucil dzisiaj
pit78 (159)
945868, 2017-10-28 14:33:39
U mnie tnie w cholere
pit78 (158)
945147, 2017-10-21 20:49:03
(vinceee) - @945125
Zgodzilbym sie kazdego innego dnia zapewne ale nie po 8 przestrzelonych wolnych... wiem, ze kazdemu z mlodych chlopakow by sie rece trzesly ale wieksze prawdopodobienstwo bylo ze ktokolwiek wchodzacy z lawki cos rzuci niz (jak widac) Ivan
pit78 (157)
945117, 2017-10-21 20:26:56
(XXX) - @945101
Tez bylem o tym przekonany. Coz... stwierdzil, ze skoro przestrzelil dopiero 8 osobistych (trafil 3) to zapewne teraz trafi ze 100% skutecznoscia. Rece opadaja
pit78 (156)
945090, 2017-10-21 20:20:53
Po jaka cholere Ivan wstawal z parkietu? Lepszej okazji do podmiany zawodnika rzucajacego osobiste juz nie mozna bylo miec
pit78 (155)
945075, 2017-10-21 20:19:16
Balonik peka w Zgorzelcu na wlasne zyczenie
pit78 (154)
944959, 2017-10-21 19:44:46
Kura mac!
pit78 (153)
944941, 2017-10-21 19:36:38
Mam nadzieje ze my tez za chwile, tak jak spiker, bedziemy mogli powiedziec: "dziewczyny Turowa, dziekujemy"
pit78 (152)
944918, 2017-10-21 19:22:37
Strasznie nadgorliwa dzisiaj zaloga sedziowska
pit78 (151)
944897, 2017-10-21 19:04:34
(Yosemite Sam) - @944894
Juz jest okragle 600!
pit78 (150)
944876, 2017-10-21 18:45:59
Zaczarowane obrecze z osobowych?
pit78 (149)
943632, 2017-10-12 16:41:25
Moze Pan Andrzej po powrocie z Hiszpanii sie nudzi?
pit78 (148)
941876, 2017-09-28 19:20:33
(Edgar) - @941873
dzieki bardzo. zdecydowanie nic lepszego nie znajde wiec jak najbardziej wystarczy
pit78 (147)
941861, 2017-09-28 17:46:41
jeszcze jedna prosba o pomoc:
potrzebuje jeszcze zdjecie slynnego transparentu "18-ka odwolana". google nic nie pomaga w tym temacie.
Ktos, cos?
pit78 (146)
941847, 2017-09-28 15:47:27
(Edgar) - @941829
dziekuje bardzo. Mistrzostwo!
pit78 (145)
941824, 2017-09-28 13:33:29
witam.
Czy ktos z brzytwowiczow ma w posiadaniu lub wie gdzie znajde logo Provide? Zdjecie, link.... cokolwiek?
z gory dzieki
pit78 (144)
940320, 2017-09-17 21:23:18
Co za mecz! Taki basket to sie przyjemnie oglada
pit78 (143)
938223, 2017-09-07 16:14:13
(Phil) - @938218
za kazdym razem kiedy ktos mi odpisuje, moj nick podpowiada, ze sie nabijacie ze mnie
pit78 (142)
938217, 2017-09-07 16:01:24
(Raf1985) - @938214
nie mam zielonego pojecia... po hatakumbsku?
pit78 (141)
938213, 2017-09-07 15:55:06
(Raf1985) - @938212
Serial mistrzostwo ale pelnie szczescia tylko po angielsku
pit78 (140)
938211, 2017-09-07 15:49:40
(Raf1985) - @938208
i to jest info!
pit78 (139)
938002, 2017-09-06 18:24:06
a ja mysle, ze po tych wszystkich zamachach terrorystycznych chlopaki sie wystraszyli i stwierdzili, ze lepiej zagrac zachowawczo, przegrac ale szczesliwie wrocic do domu
pit78 (138)
936305, 2017-08-31 14:02:55
nie zebym szukal usprawiedliwienia tego co sie dzieje na boisku ale gwizdki tez sie nie popisuja
pit78 (137)
936225, 2017-08-31 12:33:25
(GdyZgasnieSlonce) - @936223
Wlasnie na takie wsparcie liczylem
pit78 (136)
936220, 2017-08-31 12:28:34
(Stavross) - @936212
Tak, rocznik sie zgadza.

No ale z transmisji mnie wydymali... material jest niedostepny w UK. Kufaaaaa dzieki bardzo kochana TVP
pit78 (135)
936209, 2017-08-31 11:42:36
Stavross nie nabijaj sie ze starszego pana
pit78 (134)
936207, 2017-08-31 11:40:07
Zazwyczaj ogladam co sie da w TV wiec nie bardzo obyty zwlaszcza ze strona TVP Sport. Nie ma tam linku 'ogladaj online' pod meczem Polakow, wiec sie zastanawiam czy sie pojawi pozniej czy dupa z ogladania w necie?
pit78 (133)
936204, 2017-08-31 11:28:22
jest jakas szansa na mecz w necie czy tylko TV?
pit78 (132)
935151, 2017-08-26 12:59:25
Spoczywaj w spokoju Adam.
Tez pamietam wiele meczy kiedy Adam ciskal niezliczona liczbe punktow, "goraco" witany przez wloclawskich kibicow:"blondyna, blondyna..." ale wiem, ze pomijajac sportowa zlosc i nerwy za te wszystkie punkty byl bardzo szanowany przez naszych kibicow. Nie znecal sie nad przegranym, nie wywyzszal, nie ponizal. Oczywiscie cieszyl z wygranych ktorych bylo cala masa. Za to wielki szacunek.
pit78 (131)
904187, 2017-04-07 14:15:37
(Loco) - @904186
I sie czlowiek zastanawia czy aby to faktycznie XXI w czy jednak jeszcze sredniowiecze?
pit78 (130)
904182, 2017-04-07 13:39:13
(Raf1985) - @904164
ja na piwko zawsze chetny
pit78 (129)
904181, 2017-04-07 13:34:10
(tiramisu) - @904166
dzieki wielkie
pit78 (128)
904163, 2017-04-07 12:36:55
znajde gdzies info o terminach Play-off?
ktos sie orientuje jak to w tym roku wyglada?
bede wdzieczny za podpowiedzi
pit78 (127)
892316, 2017-02-04 19:47:06
IM dzisiaj czysci buty Sobinowi po meczu
pit78 (126)
892311, 2017-02-04 19:45:37
Łączka!
pit78 (125)
892302, 2017-02-04 19:42:14
Stan przedzawalowy
pit78 (124)
892233, 2017-02-04 18:44:58
Jak dziewczyny tancza w przerwach to nic nie tnie hahahhaa
pit78 (123)
892213, 2017-02-04 18:36:57
Premium tnie co chwile.
pit78 (122)
887285, 2017-01-14 18:38:58
Nowe bidony czy co?
pit78 (121)
887282, 2017-01-14 18:37:45
Soooobin...
pit78 (120)
887277, 2017-01-14 18:34:41
Ja 20 minut walczylem ale w koncu ruszylo. Troche tnie ale da sie ogladac
pit78 (119)
887249, 2017-01-14 18:21:16
Ruszylo mi na minute przed koncem kwarty. Przez firefox
pit78 (118)
887227, 2017-01-14 18:11:44
Plk tez padlo?
pit78 (117)
887226, 2017-01-14 18:10:37
Ostatni raz wykupilem chrzanione "emocje". Banda naciagaczy
pit78 (116)
865984, 2016-09-10 21:02:30
Gb 71 Hun 75 na 3.40 do konca. Z milych akcentow - flaga polski razem z Wegierskimi
pit78 (115)
865979, 2016-09-10 20:54:18
Tymczasem prosto z copper box arena na 8.27 do konca 66 -68 dla Wegrow w meczu z Anglikami
pit78 (114)
864512, 2016-09-03 18:44:54
Dzieki
pit78 (113)
864509, 2016-09-03 18:39:45
Jak wynik?
pit78 (112)
801401, 2015-10-23 12:39:17
przylecial.... ale sie okazalo ze, ma kontuzje kolana
pit78 (111)
800860, 2015-10-20 12:10:28
pit78 (110)
800836, 2015-10-20 11:13:49
Dawno tak nie czekalem na zaden film. Cale szczescie sa jeszcze ksiazki
pit78 (109)
800830, 2015-10-20 09:59:27
Janosik, ja juz bilety nawet zakupilem 16ty a w zasadzie 17 grudzien bo seans o polnocy w miedzyczasie czekamy na Battlefront i PS4 w limitowanej edycji Darth Vader co za koncowka roku!
pit78 (108)
793389, 2015-09-10 16:54:29
ktos cos o powtorkach?
pit78 (107)
793379, 2015-09-10 16:42:39
brawo brawo POLACY
pit78 (106)
793368, 2015-09-10 16:30:55
dzieki za wynik... ratujecie mnie przed zawalem
pit78 (105)
793364, 2015-09-10 16:28:35
a staty wciaz 49-54 nosz kura mac!
pit78 (104)
793354, 2015-09-10 16:16:53
wisi
pit78 (103)
793352, 2015-09-10 16:15:48
rzuccie wynikiem i czasem. zawiesily sie staty i nie wiem co sie dzieje... z gory dzieki
pit78 (102)
788491, 2015-08-21 11:26:14
podobno AL teraz bedzie musial radzic sobie tylko z jedna nerka
pit78 (101)
783679, 2015-07-23 10:55:03
nie wiem czy bylo:
14go stycznia NBA zawita do Londynu (za Sportowefakty.pl)
Ticketmaster milczy na ta chwile za to strona The O2 Arena gdzie odbedzie sie mecz rozpocznie sprzedaz w okolicach startu sezonu NBA.
Czemu nie ruszyc tylka?
pit78 (100)
779927, 2015-07-07 13:38:11
racja Adamos. nie idzie sie nie zgodzic.

https://www.youtube.com/watch?v=yHOAmQbIn9A

kiepska jakosc ale za to jakie emocje
pit78 (99)
779924, 2015-07-07 13:27:45
adamos, chyba Szubi i Koszarek pogrywali u nas calkiem dobrze? doskonale pamietam okrzyki "kleparek" no ale nie przesadzajmy, ze tylko wysocy polacy robili roznice w Anwilu.
Swoja droga rowniez doskonale pamietam pake Grudy ktora zaskoczyl kibicow, trenerow i zapewne najbardziej siebie meeega to bylo hehehe milo choc powspominac...
pit78 (98)
779155, 2015-07-03 13:13:47
i humor zaraz sie poprawia :p
pit78 (97)
779150, 2015-07-03 13:03:56
a moze ktos walnie jakims dobrym, piatkowo-transferowym ogorem?
pit78 (96)
651879, 2013-03-17 20:33:19
reklamacja 53 przyjeta do realizacji... masakra
pit78 (95)
651860, 2013-03-17 20:25:44
ja zaplacilem karta i tez niestety ciagle nic!
pit78 (94)
651781, 2013-03-17 19:40:54
jakis wynik?
pit78 (93)
651762, 2013-03-17 19:33:15
wiadomo cos na temat dzialania przekazu plk? zaplacilem, dostalem kod i .... nic
pit78 (92)
636284, 2012-12-30 21:44:25
ale emotka miala byc taka sorry
pit78 (91)
636282, 2012-12-30 21:40:09
bedzie ktos na tyle uprzejmy zeby podac link z akcji meczu ludziom na emigracji?
http://sport.tvp.pl/koszykowka/tauron-basket-liga/wideo/anwil-turow-szubarga-w-transie-boykin-jak-griffin/9584474 nie dziala. jest jakas inna opcja? pozdrawiam
pit78 (90)
592874, 2012-04-30 18:46:49
wezcie mi tego komentujacego barana z TV bo nie wytrzymam
[1] 2 3 4 . . . 4417

Redakcja informuje, że komentarze wyrażają opinię ich autorów i nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Regulamin serwisu
Aktualizacja serwisu : Stevedesign